Logo

Noge, noge, noge

Noge, noge, noge

Veliko ljudi, predvsem žensk, se ubada z vprašanjem, kako spremeniti obliko nog? Kako shujšati v ta ali oni del nog, kako jih oblikovati po želji ali kako jim dati moč in zdrav izgled?

V posamzne dele nog oziroma dele telesa je težko shujšati. Na primer v stegna je težko shujšati, ker so na njih nakopičene velike maščobne celice, ki so hormonsko in po večini dedno pogojene. Vendar pa lahko veliko naredimo na mlahavi, premehki ali slabo prekrvavljeni koži. Predvsem redne vaje za krepitev mišic ohranjajo kožo in mišice čvrste in napete ter izboljšujejo razmerje med stegni in golenmi. Poleg splošne  telovadbe  in posebne vadbe za razvijanje za razvijanje določenih mišic lahko nogam najbolj koristijo tile športi: plavanje, kolesarjenje, tek in hoja. Vsakdanji trening, še vedno boljši kot nič, pa je pogosta hoja po stopnicah.

Namensko treniranje mišic potrebujejo predvsem tisti deli telesa, ki jih najpogosteje prizadene celulit, to pa so stegna, boki in zadnjica. Zelo učinkovite so vaje z elastičnim trakom ali utežmi, pri katerem premagujete upor pomagala. Če tako vadbo šele začenjate, je najbolje, da jo opravljate brez bremena in delujete le proti sili gravitacije. Ko pa telo navadite na pravilno tehniko in vam vadba ne pomeni več pravega napora, si izberite primerno breme.

Začnite s 5 do 10 minutnim ogrevanjem – ritmičnimi vajami, kot so živahna hoja, kolesarjenje ali korakanje na mestu. Nato raztegnimo vse večje mišične skupine, kot so stegna zadaj in spredaj, meča in spodnji del hrbta.

Tu je nekaj vaj, ki jih lahko izvajate doma in vam bodo popestrile vaše vsakdanje gibanje.

  1. vaja, stoje: POČEPI – postavite se v razkorak (širina bokov), roke so sproščeno ob telesu, pokrčite kolena in se spustite kot bi sedli na stol, dokler stegna niso vzporedna s tlemi. Pazite na raven hrbet in na to, da vam kolena ne uhajajo čez linijo prstov stopal. Nato se počasi dvignite v začeni položaj in še dodatno stisnite zadnjico. Vajo ponovite 10x in po kratkem odmoru naredite še dve seriji.
  2. vaja, stoje: DVIG NOGE VSTRAN – položaj isti, kot pri prvi vaji, roke odročenje za ravnotežje ali se naslonite na naslon stola. Dvignite nogo vstran toliko kot vam dopušča ravna medenica, zadržite dve sekundi in spustite nogo v prvotni položaj . Ponovite z desno nogo 10- krat in nato z levo nogo. Obe strani ponovite še dvakarat. Pazite na raven hrbet, ne nagibajte se naprej in ne obračajte stopal navzgor (prsti nog vedno gledajo naprej)
  3. vaja , leže na hrbtu: NOGE NARAZEN IN SKUPAJ – ležimo na hrbtu na tleh na podlagi. Dvignemo obe nogi rahlo pokrčeni proti stropu. Spuščamo obe nogi narazen, jih zadržimo v odnoženju in stisnemo skupaj. Delamo zelo počai, nobenih sunkovitih gibov in nagibanj vstran. Pazite na raven hrbet, križ potisnite ob podlago ali pa si položite obe dalni pod medenico. Vajo izvajmo 10-krat počasi in 10- krat hitreje, nato po kratkem odmoru ponovimo.

Vaje , ki sem jih navedla so osnovne za krepitev mišic sprednjega , zadnjega in stranskega dela nog. So nadaljevanje že pred letom predstavljenih vaj. Poiskusite narediti te vaje vsak dan v številu, ki je omenjeno. Ko vam ne bodo več delale težav, povečajte število ponovitev. Ko se boste začeli dolgočasiti, boste morali vpeljti v program nove vaje ali pa se vključite v organizirano vadbo za trebuh noge in zadnjico, ki jo pri ŠD Partizan že petnajst let izvajamo več kot uspešno.

Saška Benedičič Tomat

Redna telesna vadba

ŠČITI PRED BOLEZNIMI

  • srčni napad
  • infrakt
  • hrbtne bolečine
  • rak


POVEČA POTENCIAL USPEHA

  • več energije
  • boljša prožnost
  • izboljša prenašanje stresa
  • zmanjašnje dni slabega počutja

 


ŠČITI PRED FAKTORJI TVEGANJA

  • visok krvni tlak
  • debelost
  • sladkorna
  • ateroskleroza

 


IZBOLJŠA KVALITETO ŽIVLJENJA

  • povečanje dobrega počutja
  • višji potencial uspeha
  • večje zadovoljstvo
  • večja sproščenost
  • več dobre volje

 

Realtime website traffic tracker, online visitor stats and hit counter

Na spletni strani www.sdpartizan.si uporabljamo piškotke, ki so potrebni za optimalno delovanje spletne strani. Da bi izvedeli več o pogojih poslovanja in pogojih piškotkov si preberite naše pogoje.

Sprejemam piškotke na tej spletni strani.

EU zakon o piškotkih